maandag 16 november 2009

Professor Paul Frissen uit Tilburg 6


Ik ontving deze reactie op mijn stukjes over professor Frissen:

geachte heer Van Houcke
Dank voor alle reacties. Mijn boek is over vrijwel alles wat u zegt veel uitvoeriger. Ik kan u echt aanbevelen dat te lezen
Groet
Paul Frissen

Hoewel ik natuurlijk blij ben dat mijn analyse van zijn werk klopt, heb ik toch nog een kanttekening gemaakt. Ik heb de Tilburgse hoogleraar deze reactie gestuurd: 'dank u, ik vrees toch dat ik het verhaal veel eerder gehoord heb, zoals u kunt lezen.
met vriendelijke groet
stan van houcke

1 opmerking:

Anoniem zei

Misschien wil de prof. op het een en ander wat uitvoeriger reageren. Lijkt me interessant.

anzi

How Zionists Treat Their OWN POPULATION

  https://twitter.com/Kahlissee/status/1780545543602675793 Khalissee @Kahlissee How the wives of Israeli hostages were beaten outside Netany...