woensdag 24 november 2010

Drs. Arnold Kuijk als Calimero 2

Meneer van Houcke,

Dank voor uw reactie.

U vraagt: "3000 euro? Waarom niet 4000?"

Kunt u niet lezen? Ik reken u honderd euro per dag en het gegapte plaatje staat dertig dagen op uw website. Van iemand die zich journalist noemt hoef je weliswaar geen wonderen te verwachten, maar dat rekensommetje had ik u nog wel toevertrouwd.

"Ik vrees dat u naar de rechter moet stappen, want ik zal niet betalen. "
Tsja, dat vrees ik dan ook.

"Ik zal uw artistieke bijdrage wel weghalen."
Dat is alvast iets. Helaas heb ik net op uw blog mogen constateren dat het plaatje nu weliswaar niet meer bij 'Wilders als terrorist 4' staat, maar wel bij 'Wilders als terrorist 5'. Haalt u het daar ook even weg? Dank u.

"Overigens wist ik niet dat dit speeltje door u was gemaakt."
Dan weet u het nu. En als u even de moeite had genomen het te vragen, had u het dertig dagen geleden ook geweten.

"Bent u nu de maker van het mutsje of ook van de foto die in de Tweede Kamer is genomen?"
Ik ben de maker van het plaatje dat u gegapt heeft, bestaande uit een combinatie van een bewerking van de foto die in de Tweede Kamer is genomen, een bewerking van het mutsje van Calimero en een toegevoegde humoristisch/satirisch bedoelde tekst. Ook hier geldt: als u dat eerder had gevraagd, had u het eerder geweten.

Bij dezen verzoek ik u vriendelijk het stukje 'Calimero Kuijk' van uw site te verwijderen, al was het maar omdat ik u geen toestemming heb gegeven mijn mailtje integraal op het internet te zetten.

Groet,

Drs. A. Kuijk



Doctorandus Kuijk,

Ik stelde u de vraag waarom niet 4000 euro om de simpele reden dat u 100 euro per dag rekent en niet meer dan dat. Ik stel mijn vraag daarom opnieuw: waarom 100 euro per dag? Als ik het nu allemaal goed begrijp dan wilt u dit bedrag voor het door u gestolen Calimero-mutjes op het door u gestolen portret van de heer Wilders. U moet kunnen begrijpen dat ik daar niet op inga. En nu we toch bezig zijn: kunt u de grove taal aan mij gericht op uw weblog verwijderen?

Dan 'uw mailtje,' die verwijder ik niet aangezien het mailtje van u was. Nu u hem aan mij gestuurd heeft, is het mailtje van mij. Als journalist kan ik het mailtje openbaar maken om zo mijn lezers erop te attenderen met wat voor soort criminelen men te maken kan krijgen. Als u hiermee niet akkoord gaat dan zit ook in dit geval er niets anders op dan dat u naar de rechter stapt.
Vriendelijke groet,
Stan van Houcke

7 opmerkingen:

Anoniem zei

Kuijk lijkt maar weer eens op ramkoers te liggen. Wat ik zo begrijp schijnt dat een regelmatige terugkerende bezigheid van deze lolbroek te zijn. Geinteresseerd in sexzaken, onderwijs en fatsoensnormen. Mind you, onderwijs! Yep, onderwijs. Zekers, onderwijs. Kuijk vat bovenstaande begrippen samen onder het kopje 'hondelul'. Jazekers, onderwijs.

anzi

Anoniem zei

De leraar moet weer status krijgen

Doordat het een zootje is in het onderwijs durft de gemiddelde leraar op feestjes en partijen niet voor zijn beroep uit te komen. Liever zwijgt hij, of zegt hij dat hij werkloos is, want dan hoeft hij zich niet zo te schamen. En dat terwijl het niet eens de schuld van de gemiddelde leraar is dat Nederland op onderwijsgebied een ontwikkelingsland geworden is. De leraar moet weer status krijgen. En dat kan, als de leraar weer mag onderwijzen en eisen mag stellen aan zijn leerlingen.

Arnold KuijkDe website van Drs. A. Kuijk, onderwijsdeskundige, ICT-er, consultant, docent.
www.arnoldkuijk.nl/

anzi

Anoniem zei

Het onderwijs is een verrotte zaak

Hamas verdedigt kindermoord
donderdag 02 april 2009 18:57
Een Palestijn gaat met een bijl twee kinderen te lijf, waarbij hij een jongen van dertien vermoordt en een jochie van zeven verwondt (zie bijvoorbeeld de Telegraaf:'Palestijn doodt kind met bijl').

En wat zegt Hamas? Hamas praat het goed: 'Hamas: Bat Ayin attack a natural response to the occupation'.

Geef uw mening op het forum: Hoe leg je dat nou weer uit: Hamas verdedigt kindermoord..


Valt onder de kop maatschappijleer. Bovenstaande titel dekt de inhoud

Yep, onderwijs

anzi

Anoniem zei

Bovenstaande bij 'onderwijsdeskundige' Kuijk. Yep, onderwijsdeskundige.

anzi

Anoniem zei

Niks aan toe te voegen.


Opinieleiders nu toch op Twitter
Ondanks het feit dat wij Twitter volstrekt waardeloos vinden, hebben we nu toch een twitteraccount geopend. Wij denken dat dat ons misschien wat extra bezoekers zou kunnen opleveren en nu die klootzak van een Stan van Houcke ons bezoekerstrekkende plaatje van Geert Wilders gejat heeft, hebben we die hard nodig, die extra bezoekers. We zeggen het maar zoals het is.

Bij Calimero

anzi

Sonja zei

Kuijk werd 'onderwijsdeskundige' nadat hij als leraar door zijn school ontslagen werd, zo las ik op het internet.

Anoniem zei

Daar kan ik me goed wat bij voorstellen. De taal die hij bezigt lijkt me nou niet het goede voorbeeld. En een stukje over de status van de leraar in combinatie met hondelul komt natuurlijk ook wel satirisch over.

anzi

Peter Flik en Chuck Berry-Promised Land

mijn unieke collega Peter Flik, die de vrijzinnig protestantse radio omroep de VPRO maakte is niet meer. ik koester duizenden herinneringen ...