woensdag 30 juni 2010

Derk Sauer 26



De NRC bericht:


Peter Vandermeersch over zijn nieuwe baan als hoofdredacteur van NRC Handelsblad en nrc.next...
Lezer wil zich vastbijten, niet stukbijten op artikel... Peter Vandermeersch, de nieuwe hoofdredacteur van NRC Handelsblad, gaat goed luisteren naar de lezer. 'De krant moet aansluiten bij wat moderne lezer wil'

U vraagt en wij draaien. Waar heb ik dit eerder gehoord? Lol, noemt baas Derk Sauer het.

2 opmerkingen:

Sonja zei

De best verkopende krant is volgens mij de Telegraaf.

Anoniem zei

Hebben we al een voorproefje van gehad. Zie reactie op Stan van Houcke van een raar iemand die zich als P. Kraus uitgeeft. De moderne lezer van een modderende krant.

anzi

The Real Terror Network, Terrorism in Fact and Propaganda

De hypocriete suggestie dat het genocidale geweld tegen de Palestijnse bevolking in feite pas op 7 oktober 2023 begon, zoals de westerse mai...