woensdag 30 juni 2010

Derk Sauer 26



De NRC bericht:


Peter Vandermeersch over zijn nieuwe baan als hoofdredacteur van NRC Handelsblad en nrc.next...
Lezer wil zich vastbijten, niet stukbijten op artikel... Peter Vandermeersch, de nieuwe hoofdredacteur van NRC Handelsblad, gaat goed luisteren naar de lezer. 'De krant moet aansluiten bij wat moderne lezer wil'

U vraagt en wij draaien. Waar heb ik dit eerder gehoord? Lol, noemt baas Derk Sauer het.

2 opmerkingen:

Sonja zei

De best verkopende krant is volgens mij de Telegraaf.

Anoniem zei

Hebben we al een voorproefje van gehad. Zie reactie op Stan van Houcke van een raar iemand die zich als P. Kraus uitgeeft. De moderne lezer van een modderende krant.

anzi

Peter Flik en Chuck Berry-Promised Land

mijn unieke collega Peter Flik, die de vrijzinnig protestantse radio omroep de VPRO maakte is niet meer. ik koester duizenden herinneringen ...