dinsdag 8 mei 2012

Keep That Motor Running









 







4 opmerkingen:

Anoniem zei

Misschien moet 'that old motor' bijtanken,
want ik zie niets.
Gebeurde wel vaker de laatste weken, dat het beeld niet verscheen.

Al die modernisering van de site... heb je iemand horen klagen of zo...?

En dan ook nog zoveel oranje in de achtergrond verwerkt...

Alles goed thuis?

Ton

stan zei

ik weet niet hoe dat kan, of juist niet kan. oranje? nee, okergeel. verder alles goed.
er staat op de foto een oma in een aanhangkarretje achter een motor.

Sonja zei

Stan, je hebt een foto upgeload of gelinkt uit je email bij Google, en dat kunnen mensen die niet ingelogd zijn niet zien. Je moet de afbeelding eerst op je computer zetten, en die vervolgens uploaden in Blogger.

stan zei

oke, dank je sonja, ik ben technisch een randdebiel.

Peter Flik en Chuck Berry-Promised Land

mijn unieke collega Peter Flik, die de vrijzinnig protestantse radio omroep de VPRO maakte is niet meer. ik koester duizenden herinneringen ...