zaterdag 8 november 2008

Chef Staf Rahm Emanuel 12


'Sonja heeft een nieuwe reactie op uw bericht "De Commerciele Massamedia 159" achtergelaten: Nog een dan.Interessant interview bij The Real News gisteren, Who is Rahm Emanuel?. O.a. wordt naar voren gebracht dat Emanuel in Washington heeft gelobbiet om de oorlog in Irak nog twee jaar te laten voortduren. Niet zozeer omdat "Rahmbo" voor die oorlog is, maar om sterker te staan tegenover de Republikeinen tijdens de verkiezingscampagne. Geplaatst door Sonja op stan op 8:58 AM'

Ik email al deze berichten naar mijn collega's bij de commerciele massamedia, louter en alleen om te kijken hoelang ze deze informatie kunnen verzwijgen. Doet u dit ook svp. Het is interessant te weten hoe lang ze doof en blind kunnen blijven, hoe lang ze relevante informatie kunnen achterhouden.
En iedereen die me berichten over Rahm Emanuel opsturen, bedankt.

Geen opmerkingen:

Peter Flik en Chuck Berry-Promised Land

mijn unieke collega Peter Flik, die de vrijzinnig protestantse radio omroep de VPRO maakte is niet meer. ik koester duizenden herinneringen ...