donderdag 13 mei 2021

De Gestoorde Zionistische Psyche van Leora Rosner


Leora Rosner, lief voor dieren, wreed tegenover de Palestijnen, een ander semitisch volk, die door deze joodse zioniste wordt gehaat, omdat het weigert etnisch gezuiverd te worden. 


Vanmiddag op de fiets met een Palestijnse vlag aan het stuur naar Albert Heijn aan de Jodenbreestraat. Daar aangekomen stond de joods-Amerikaanse Leora Rosner die vanuit New York naar haar 'beloofde land' Israel vertrok, op zoek naar een identiteit,  maar die daar niet vond tussen zoveel Joden,  en vervolgens naar Nederland uitweek, en daar nu a enkele decennia woont. Toen zij mijn Palestijnse vlag zag, riep ze hardop: 'Fuck the Palestinians.' Een treffend voorbeeld van fanatieke joodse zionisten, die liever niet in Israel wonen, maar wel willen dat het land etnisch gezuiverd wordt van de oorspronkelijke Palestijnse bevolking, zodat joden daar hun plek kunnen innemen. Leora Rosner's psychische stoornis kent nog geen officiële naam. Ik stel voor het zion nervosa te noemen, of zion amok.



1 opmerking:

Rene Westermann zei

En ja hoor, daar is ze weer, opgedoken uit het even vreselijke jaar 2010, waar ik haar op deze weblog tegen kwam: onkruid vergaat niet. Ze lijkt verdacht veel op Leora Rosner uit 2010, deze
Leora Ross. Ik ben in verwarring, heeft ze haar familienaam veranderd? In ieder geval heeft ze dezelfde akelige gedachten als Leora Rosner uit 2010.

Peter Flik en Chuck Berry-Promised Land

mijn unieke collega Peter Flik, die de vrijzinnig protestantse radio omroep de VPRO maakte is niet meer. ik koester duizenden herinneringen ...