vrijdag 6 juli 2012

De NRC van Derk Sauer 9

'Sonja heeft een nieuwe reactie op uw bericht "De NRC van Derk Sauer 6" achtergelaten: 

Opmerkelijk:

Het SP blad Tribune in 2007: "‘Wat vind je van het anti-EU-standpunt van de SP?’, vroeg Volkskrant Magazine een week of wat geleden aan prominent partijlid Derk Sauer."

Harry van Bommel in 2007: "In het hotel lees ik ‘s avonds de Moscow Times die wordt uitgegeven door onze partijgenoot Derk Sauer."

Harry van Bommel in 2008: "Eén van onze gesprekspartners is SP-lid en uitgever van de Moscow Times Derk Sauer."

Harry van Bommel in 2008: "Aan het eind van de dag zal mijn partijgenoot Derk Sauereen inleiding geven en ik kijk daar naar uit."

Januari 2010: Derk Sauer koopt samen met een investeringsmaatschappij NRC Handelsblad en nrc.next van PCM Uitgevers.

Maart 2010, Derk Sauer in Vrij Nederland: "Maar al ben ik nog steeds SP-lid..."

Rob Wijnberg op http://www.nrcnext.nl/columnisten/2011/09/06/nsb-handelsblad/: "Twee telefoontjes [naar...?] waren genoeg om erachter te komen dat ... sinds 1989 ... is Sauer SP-lid af."

Harry van Bommel op 5 oktober 2011: "Derk Sauer ... is al ruim 20 jaar geen lid meer van de SP."

Het SP blad Tribune in februari 2012: "...omdat media-ondernemer en SP-lid Derk Sauer aandeelhouder van NRC is."

De kans dat Sauer SP-minister gaat worden in een eventueel kabinet is nihil. Hij zal dan 1. onder de Balkenende-norm vallen, dus dat zal hij al rampzalig vinden, en 2. hij moet ook nog verplicht minstens de helft van zijn salaris in de partijkas storten. Tenminste, als de SP die principes niet ook al gaat verkwanselen voor de macht, en "baantjesjagers" opeens welkom zijn in de partij.' 




Ik heb van het leven geleerd dat je nooit nooit moet zeggen. You ain't seen nothing yet!



Geen opmerkingen:

Peter Flik en Chuck Berry-Promised Land

mijn unieke collega Peter Flik, die de vrijzinnig protestantse radio omroep de VPRO maakte is niet meer. ik koester duizenden herinneringen ...