vrijdag 11 juli 2008

Carolien Roelants 10



Ik ontving net deze e-mail van de NRC nadat ik mijn stukjes over Carolien Roelants de afgelopen dagen naar de krant had opgestuurd.


'Van: NRC Opinie [mailto:opinie@nrc.nl] Verzonden: vrijdag 11 juli 2008 9:51 Aan: stan van houcke Onderwerp: [SPAM]RE: E-mail met bijlage (attachment): stan Carolien Roelants 8

Geachte heer Van houcke,

U zult begrijpen dat wij uw bijdrage niet kunnen plaatsen. Een opinieartikel komt voor plaatsing in aanmerking als het ongeveer 700 woorden omvat, een goed-onderbouwde en duidelijke mening heeft en nieuwe inzichten bevat.

Met vriendelijke groet,

Huib Modderkolk
Redactie Opinie
NRC Handelsblad'

Ik heb dit terug ge-emaild: "Ik begrijp dat volgens u mijn opinierend stukje geen nieuwe inzichten bevat. Moet ik er nu vanuit gaan dat het bij de lezers van de NRC algemeen bekend is dat mevrouw Roelants propaganda bedrijft?

In afwachting van uw antwoord,
Collegiale groet
Stan van Houcke

Ik houd u op de hoogte.

2 opmerkingen:

Anoniem zei

Hoi Stan,

Als voormailg weekend-abbonnement houder (nog niet zo lang geleden; d.d. 11-7-'08) van het NRC was ik inderdaad hier niet van op de hoogte. Maar 't kan natuurlijk zijn dat ik een uitzindering ben, maar ik durf dat te betwijfelen.

Dit even ter kennisgeving.

Succes,

Zaphod

Anoniem zei

"I agree with Dante, that the hottest places of Hell are reserved for those who in a period of moral crisis maintain their neutrality." — Martin Luther King in zijn toespraak tegen de Vietnam-oorlog

http://nl.youtube.com/watch?v=b80Bsw0UG-U&feature=related

Dit gaat zeker op voor Huib Modderkolk en alle onverschillige redacties van onze criminele Nederlandse oorlogspers.

Land of the Free. Home of the Brave

  Going Underground @GUnderground_TV From the country that lectures the world on freedom and press and democracy: State troopers are sent to...