woensdag 6 mei 2020

Geloof

Een groep waar je je eigen vrijelijk kan uitspreken over de Palestijnse zaak. Ook gaan we vanaf vandaag de discussie aan met zionisten die voor een groot Israel zijn. Trollen is verboden, zinnige en historische discussies zijn meer dan welkom.
Respecteer elkaar en speel niet op de man, respecteer elkaars geloof ook al geloof je niets. Hou het gewoon netjes.

Nadat ik was uitgenodigd lid te worden van deze groep, wierp ik de vraag op hoe de leden respect kunnen opbrengen voor een 'geloof,' dat ervan uitgaat dat joden niet alleen een uitverkoren volk zijn, maar tevens het recht hebben op al het land van de Palestijnen. Deze vraag zat de initiatiefnemer van de groep niet lekker. Hij vroeg zich af of ik de groep wilde overnemen. Ik reageerde met de opmerking dat die reactie getuigde van iemand met een 'klein pikkie.' Ik werd vervolgens geroyeerd. Zonder antwoord op mijn vraag te hebben gekregen.  


Geen opmerkingen:

Land of the Free. Home of the Brave

  Going Underground @GUnderground_TV From the country that lectures the world on freedom and press and democracy: State troopers are sent to...