maandag 11 augustus 2014

Zionist Fascism 180


Is de rechts-radicale Chris Rutenfrans op vakantie of ziet de Volkskrant zich ineens gedwongen hoor en wederhoor te plegen. Dat zou nieuw zijn. Dan sluit de krant zich achter aan de rij.

Ron heeft een nieuwe reactie op uw bericht "Trouw en het Zionistisch Fascisme" achtergelaten: 

Een redelijk stuk in de Volkskrant vandaag http://www.volkskrant.nl/vk/nl/2808/Israelisch-Palestijns-conflict/article/detail/3716342/2014/08/11/Timmermans-leest-de-Palestijnen-de-les-Een-gotspe.dhtml 



1 opmerking:

anzi zei


Prima stuk in de Volkskrant. Interne verdeeldheid? Ik mis bij de laatste alinea Youp van 't Hek voor wie de bommen zuur zijn in zijn kleine komedie
het racketje oftewel hoe telegraaf ik me zelf in.

Peter Flik en Chuck Berry-Promised Land

mijn unieke collega Peter Flik, die de vrijzinnig protestantse radio omroep de VPRO maakte is niet meer. ik koester duizenden herinneringen ...