En zo wordt je dus belazerd door onbehoorlijk bestuur van de EU-commissie van barones Ursula Von der Leyen.
Gekopieerd van een relaas/bericht van bemanningslid van een tanker. Deze werkt op een olietanker geparkeerd in file om gelost te worden naar andere tankers voor transport naar West-Europa. Deze tankers bevinden zich in file voor de kusten van o.a. Turkije, Griekenland en Spanje maar ook in Baltische zee.
De 'olieboycot' van Barones Von der Leyen treft EU-burgers 2x :
In haar 'waan-visie' denkt barones Von der Leyen Rusland te raken. Tegenovergestelde is het geval, EU-burgers worden getroffen.
Barones Von der Leyen dwingt met deze olieboycot EU burgers naar haar onmogelijke en dure 'New Green Deal' plan die EU-burgers zelf moeten bekostigen. Wel eens navraag gedaan wat een eenvoudige E-bike of E-auto kost?
Er bestaat geen twijfel waar de aardolie en aardgas vandaan komt. Eenmaal overgeladen naar andere tankers, op transport naar West Europa wordt inhoud voor 4-6 voudige prijs verkocht aan EU.
En gezien de belastingen welke in EU-landen worden geheven op fossiele brandstoffen, die in Nederland de hoogste zijn in de EU, verdienen ook overheden dus kapitalen over de ruggen van EU-belastingbetaler.
Daar mag voor Nederland, minister van Financiën Sigrid Kaag-al Qak verantwoording over afleggen. In Tweede kamer en op media leuteren dat niets voor Nederlandse burgers gedaan kan worden omdat er geen geld is???
En Waarom?
Barones von der Leyen wenst niet toe te geven dat ze een politiek bestuurlijke blunder en een fatale misser heeft gemaakt voor EU.
Ook als minister in Duitsland gaf zij nooit haar fouten toe en liet de Duitse belastingbetaler opdraaien voor haar bestuurlijke fouten en missers. Daarom werd zij feitelijk door haar partij niet voorgedragen als opvolger voor Merkel door de CDU.
Er moet alles op alles gezet worden om Barones Ursula von der Leyen, maar ook andere leden van de EU-commissie uit hun functies te zetten. En niet in het minst leugenaar EU-commissaris Frans Timmermans met zijn 'groen waanzin'.
Het relaas van een bemanningslid van een olietanker:
About "stuck tankers" from a tanker crew member
The subscriber writes:
- I work on a tanker, and the accumulation of tankers near the Straits is normal traffic.
- The owner of our tanker is a Greek company that carries diesel fuel to Turkey and Europe. The day before yesterday we passed the Bosphorus without any problems, we waited 8 hours. In 2013, they used to wait for weeks.
- Here is a ship traffic map. Tankers and gas carriers are marked in red. Russian fuel is being dragged through the Baltic even more intensively.
- We communicate with cargo masters and pilots in the port of Novorossiysk. Well:
- More than 70% of European companies have been replaced by "Indians". The others will soon be too.
- And the last thing. To sell oil, it is not necessary to pass through the Straits. Kebabs perfectly accept solarych in the ports of Samsun and Trabzon.
Geen opmerkingen:
Een reactie posten