maandag 10 oktober 2022

Ollongren's Extremisme Bedreigt de Hele Mensheid

 Rene Westermann zei

[Kaladjnikov] Kaisa Olongron doet mij erg veel denken aan de nihilist Gerard Reve: 'Ik bevind mij thans in een door de vruchten van de wijnstok aangerichte gemoedstoestand waarin ik, zonder enige verantwoording hoef af te leggen dat voor mijn part het grootste gedeelte van de wereldbevolking een gruwelijke nucleaire dood sterft. Ik heb de volledige steun van mijn baas drs. M. Rutte, onze premier die het beste met iedereen voor heeft' Dit is dus D'66, de partij die er prat op gaat vernieuwend en moderniserend te zijn. Als u suïcide gedachten en / of neigingen heeft, stem dan D'66. 

Geen opmerkingen:

Antisemitisme? HAHA

  Abu Har al-Goudhadi @HarryVeenendaal · 32 m Geestig. Nauwelijks Kamerleden tijdens het #antisemitismedebat . Donderdag 16:00 uur. Vrijdag ...