vrijdag 19 maart 2021

Richard Bergman Ontdekt de Democratie



Richard Bergman

Stan van Houcke nee, alwetende, je begint met zoveel mogelijk mensen achter je ideeën te krijgen en als het moet daar voor te vechten. Maar dat gaat natuurlijk te ver voor elitaire mensen die toch graag schone handen willen houden.

En overigens, jij valt mijn dochter lastig met je stompzinnig hautain gelul. Ik zou dus maar snel even kijken hoe zwart jouw keteltje ziet, zielig jankend jongetje.


En met dit soort volk moet men de democratie opbouwen. Al meer dan een eeuw algemeen kiesrecht, het schiet maar niet op. Zou er iets mankeren aan Bergman's denken? Ik wens onze richard, zelfbenoemde 'activist in ruste' veel succes. Lees dit even:

https://stanvanhoucke.blogspot.com/2021/03/voetnoot-bij-de-nederlandse-tweede.html


Hoe had ik zijn dochter 'lastig gevallen'? Door de volgende opmerking,  nadat zij zelf had geschreven: 'Echt wat een klote voorlopige uitslag. wel blij met een voor BIJ1 maar de rest drukt de pret' 


'Stan van Houcke:

dat krijg je wanneer je stemt om een failliet systeem te legitimeren. je krijgt dan meer van hetzelfde. https://stanvanhoucke.blogspot. com/2021/03/voetnoot-bij-de-nederlandse-tweede.html'


1 opmerking:

Sjuul van Dissel zei

Hoi Stan,

Berichtje voor mijn dochter op het Facebook dat jou nog steeds blokkeert. Wat een achterlijk gedoe. Treiteren is hun verdienmodel!

Jij kan het beter lezen dan ik, mijn Engels is maar zo zo, slecht dus. Dit artikel zal jou als paganist aanspreken? Je zal het alleen zelf even moeten opzoeken met de zoekterm stanvanhoucke.blogspot dot com /2021/03/ voetnoot bij de nederlandse tweede. Die dot moet dus een punt zijn. Dit omdat Stan nog steeds wordt geblokkeerd door Facebook. Ik vind dat niet kunnen maar wil je toch laten weten wat Stan er deze keer over schrijft, nu dus over de Tweede Kamer verkiezingen van 2021 waar je een vraag over hebt. Mijn beantwoording staat hier ook al dus is het wellicht wel een beetje te veel van het goede voor op Facebook? <3
https://www.facebook.com/renske.vandissel
https://www.facebook.com/sjuul.vandissel

Pankaj Mishra: Misschien is Israël de toekomst van een failliete en uitgeputte wereld.

Dat het Duitse naziregime en zijn Europese collaborateurs zes miljoen Joden hadden vermoord, was na 1945 algemeen bekend. Maar jarenlang had...