donderdag 18 maart 2021

HET NEDERLANDSE VOLK KOOS

 








3 opmerkingen:

Mvk zei

Nog erger, in videobeelden hiervan zie, volgens mij, dat die hond in eerste instantie niet wil en erop wordt gesleurd door zn begeleider zowat... hoe dan ook, onbegrijpelijk dat nederland voor mediadictatuur en sociale repressie kiest...voor stropoppen van een kleine machtselite, voor narcististische technocraten die naar hun overlords in davos luisteren, nederland verdient het om ziek te zijn, om een laars permanent in het gezicht te hebben, ik wil in oplossingen denken, maar mn verbeeldingskracht schiet veel tekort om scenarios te bedenken waarmee we onder ruttebeleid uit kunnen komen die realistsich zijn, hopelijk de tand des tijds en gaan kissinger, schwab, soros, en al die andere poppenspelers snel de pijp uit

AlbertV zei

Of er is grof gefraudeerd óf een schokkend groot deel van het Nederlandse volk is compleet geschift. Ik hoop op het eerste en dat daar spoedig de hel over losbarst. Maar ik vrees dat de angst en het zuurstof tekort door het langdurig dragen van muilkorven de verstandelijke vermogens van het schaapachtige volk ertoe hebben geleidt dat dit psychopaten regime gewoon door mag gaan met het slopen van onze samenleving.
Bizar, schokkend, verbijsterend.
Stockholm syndroom in extreme vorm.
Als FvD groot geworden was had ongetwijfeld Poetin de schuld gekregen.

Mvk zei

mijn gut feeling zegt ook fraude, ik hoor ook overal verbazing om mij heen. het is echt bizar..

Het Nihilistische Israel

‘Het Westen heeft de wereld niet gewonnen door de superioriteit van zijn ideeën, waarden of religie, maar eerder door zijn superioriteit in ...