woensdag 24 februari 2021

Vera Stupene: ‘Bullseye’

 Vera Stupenea 

Geachte heer van Houcke / Beste Stan, 


Op 28 april a.s. verschijnt bij uitgeverij Aspekt mijn 3de thriller  en ik zou het bijzonder waarderen wanneer u kans ziet om aandacht aan deze verschijning te besteden. ‘Bullseye’ (ISBN 9789464240740) gaat over thriller auteur Claudia die in contact komt met de beroemde darter Michael van Kessels. Via Instagram wordt Claudia meermaals gewaarschuwd voor deze man, hetgeen haar nieuwsgierigheid prikkelt en ze gaat op onderzoek uit. Ze spreekt af met degene die haar de waarschuwingen stuurt en gaat daten met Michael. Hoe verder ze in haar onderzoek komt, hoe meer ze zich realiseert dat ze moet vrezen voor haar eigen leven. Maar stoppen is voor Claudia geen optie.  Iets over mij. Ik werd in 1973 in Siberië, Rusland geboren en groeide op in Chisinau, Moldavië. Ik voltooide daar mijn gymnasiumopleiding en universitaire opleiding in moderne vreemde talen. Na mijn studie ging ik werken bij de Verenigde Naties in Chisinau. In 1997 kwam ik naar Nederland, voltooide mijn doctorandus opleiding aan het Institute of Social Studies in Den Haag en werd docent Engels aan het Petrus Canisius College in Alkmaar. Een paar jaar later begon ik met het schrijven van Engelse lesboeken voor verschillende educatieve uitgeverijen, zoals Malmberg, ThiemeMeulenhoff, Noordhoff enz. Inmiddels heb ik circa 60 educatieve boeken op mijn naam staan. Sindskort ben ik ook columniste voor Nieuwsblad Heiloo. In de hoop van u te mogen vernemen, dank ik u bij voorbaat voor uw aandacht. Vera Stupenea

Geen opmerkingen: