dinsdag 14 april 2020

Is er een heimelijke uitrol van 5G gaande?

Is er een heimelijke uitrol van 5G gaande? (deel 5, afsluitend)

Uit het hele land komen er berichten dat er – ondanks de lockdown – volop wordt doorgewerkt aan de aanleg van de infrastructuur voor 5G. Voor deze monteurs gelden de social distancing regels overduidelijk niet.
Drunen 5G

Drunen

Woensdag 8 april
“Vandaag kreeg ik een sms dat KPN tussen 12:00 en 17:00 bij mij in de buurt zendmasten vervangt om het mobiele netwerk te verbeteren. Omdat ik dacht dat de sms van KPN zelf kwam (niet goed gekeken) heb ik vanmorgen geantwoord, omdat ik dat zo voelde, met: ‘Ik ga niet akkoord, want ik erken jullie bevoegdheid niet.’
Na enige tijd kreeg ik bericht terug dat de sms niet bezorgd kon worden. Maar desalniettemin .. mijn intentie was het te sturen aan KPN. Ik heb in ieder geval gezegd, wat ik wilde zeggen!”
Heemskerk 5G

Heemskerk

Woensdag 8 april
Dag Fred,
Deze foto’s heb ik vandaag gemaakt op het Euratomplein in Heemskerk. Mannen van het bedrijf Huipen waren bezig en best vrolijk. Ik maak mij wel degelijk zorgen!”
Donderdag 8 april
“Vandaag zijn ze verdubbeld.”
Heemskerk 5G
Heemskerk 5G

Alphen aan den Rijn

Maandag 13 april (Tweede Paasdag)
“Moet je nagaan ! Gisterochtend belde mij een vriendin welke woont aan de Plutostraat in Alphen. Ze was verontrust. Want vroeg in de morgen rond zes uur was er een hoop lawaai voor haar flatgebouw.
Ze keek uit het raam vanaf de 5e etage over de galerij naar beneden. Zag een grote wagen met enorme schuifladder en drie mannen welke ‘iets'”naar het dak leken te brengen. Ze kon niet om een hoekje omhoog kijken, maar verbaasde zich over deze actie om dit uur op eerste Paasdag. 
Wat zou dit zijn ???!!!!! Moet je nagaan. Ze wist van 5G niets of nog maar zeer weinig af en ik had haar lang niet gesproken. Dan belt ze mij en zien we dat er zelfs op Pasen vroeg in de ochtend heimelijke plaatsingen plaatsvinden.
Ik er om 14.00 naar toe.
De vriendin in kwestie weet zeker dat daar niet eerder een mast stond en dat deze op eerste Paasdag geplaatst is en maakt zich inmiddels grote zorgen over 5G.
Wel. De uitrol van de steen voor het graf van Jezus op Pasen betrof toen een zware steen, niet door mensenhand verplaatst, maar óók vroeg in de ochtend verschoven. En heden rolt de mensenhand een zware steen op onze magen. Als een steen des aanstoots, en als onderdeel van het vuige plan om de mensheid te kortwieken en van hun Schepper af te brengen, of van Hem af te houden waar dat al gelukt is, dan zien we nu met eigen ogen de uitrol van het kwaad. Die jaloerse kwade genius is boos. Die steen moet terug heeft hij gedacht, en als hij Jezus dan niet terug kan krijgen in dat graf dan zal hij de mensheid wel trachten in hun graven te krijgen.
Weg van een Eeuwig Leven mét God.
En als je dan wilt geloven welke macht hierachter zit, om alles wat God ten Goede voorhad en voorheeft met de mensen, en dat ooit al eerder liet zien aan ons ( Joh 18 vers 3), dan weet je dat onze inspanningen noodzakelijk zijn ook al kan je veel weerstand verwachten. Laten we daarom met behoedzaamheid- en bedachtzaamheid optreden zodat we onze boodschap zolang mogelijk kunnen uitdragen naar alle mensen.
Wie het weten willen zullen zich wellicht met hun stemmen aansluiten bij ons maar het zal steeds lastiger worden.
Tot zover de preek van vandaag. Het ga jullie goed. Gods Zegen over jullie inspanningen.”

Wateringen, lus bij de A4

Wateringen 5G

Afsluiting van deze serie

Inmiddels is overduidelijk dat er door het hele land heen intensief gewerkt wordt aan het aanbrengen van nieuwe masten en bijbehorende zender/ontvangers. Dit gebeurt niet heimelijk, maar in alle openheid. En soms op het brutale af, zoals in het voorbeeld hierboven uit Alphen aan den Rijn.
De vraag is wat deze ‘geupgrade’ infrastructuur dadelijk gaat doen. Welke frequenties gaan daarmee uitgezonden worden? Daarover bestaat nog veel onduidelijkheid.

Verzamelbegrip 5G

5G staat voor een heleboel verschillende frequenties. Het is een verzamelbegrip. 700 Mhz, 3,5 Ghz, 26 Ghz, 60 Ghz. Het is allemaal 5G
Voor iedere frequentie geldt dat er door industrie en overheid geen  voorafgaand onderzoek gedaan is naar mogelijke schadelijke biologische effecten daarvan. Dat is dan ook precies wat er alsnog moet gebeuren. Daarvoor moet er een moratorium worden ingesteld.
Fervente werkzaamheden om de infrastructuur uit te breiden en geschikt te maken voor toepassing van deze nieuwe frequenties passen niet bij de gedachte van zo’n moratorium.

Nieuwe serie artikelen

Ik wil binnenkort een nieuwe serie artikelen starten over de vraag welke frequenties via deze infrastructuur uitgezenden gaan worden. Daarbij zal ik dan aan jullie, de lezers, vragen mee te helpen om een goed totaalbeeld hiervan te ontwikkelen.

Gerelateerd

Wil je dit artikel delen op social media?

Dan is er kans op dat Big Brother tussenbeide komt en je waarschuwt voor ‘nepnieuws’. Plaats je de link toch, dan kunnen anderen die hem aanklikken ook zo’n waarschuwing krijgen. Dit is een vervelende vorm van intimidatie en censuur.
Je kunt dit omzeilen door niet te linken. Maak zelf een eigen tekstje. Verwijs alleen naar de naam TransitieWeb als bron van je tekst. Ook kun je delen van de tekst op TransitieWeb knippen en inplakken (copy-pasten) in een eigen bericht.
Ook handig: maak met je mobiele telefoon een foto van je computerscherm en post daarna de foto. Of, als je mobiel internet gebruikt, maak dan een schermafdruk en stuur die rond met een omschrijving van de bron, maar niet met de link.
Loop je toch nog tegen problemen op? Laat het me weten!

Wil je een seintje per e-mail ontvangen bij iedere nieuwe posting op TransitieWeb?


Nieuwsbrief TransitieWeb

Schrijf je hier in voor de Nieuwsbrief van TransitieWeb (drie of vier edities per jaar). De nieuwsbrief is een ‘hotline’ met de lezers en is van grote waarde nu er steeds meer censuur komt op het internet.

Nieuwe sociale media netwerken

TransitieWeb ondersteunt de opbouw van decentrale sociale netwerken. We nemen daar zelf actief in deel met micro postings op de server @mastodon.social. Ons adres hier is @transitieweb@mastodon.social. Om deze postings te kunnen zien heb je een account nodig.
Meer uitleg over decentrale sociale media vind je hier.
https://www.transitieweb.nl/straling/is-er-een-heimelijke-uitrol-van-5g-gaande-deel-5-afsluitend/





Geen opmerkingen:

Zionists Torturing Deaf Palestinian

  Ayman AlKhaled heeft deze post opnieuw geplaatst Dr. Michelle Kalehzan @MichelleKalehz1 Whomever these sadistic IOF bullies are they shou...