zaterdag 29 mei 2010

Israel als Schurkenstaat 169

Stan,
Dit heeft wel niet met bovenstaande te maken, maar ik wil het toch doorgeven. Ik kreeg het net toegestuurd.



Beste mensen,
Bij mijn bezoeken aan de Palestijnse Gebieden heb ik herhaaldelijk de 'Tent of the Nations' bezocht, een project van Daoud Nassar een Palestijnse Christen op een boerderij vlak bij het dorp Nahalin. Ik heb ook geparticipeerd in één van hun workshops voor de vrouwen van Nahalin over een gezonde leefstijl. Daoud en zijn gezin zijn de enige Christelijke familie in het dorp, maar toch heeft hij veel gezag. Hij is een advocaat van geweldloos verzet tegen de drie Israelische nederzettingen die het dorp omringen. Zijn boerderij en projecten zijn al jaren het doelwit van allerlei acties vanuit die nederzettingen en het bezettingsleger. Nu is de bedreiging wel zeer acuut geworden. Via onderstaande website kan geprotesteerd worden tegen de sloopplannen van de Israelische overheid.
Ik hoop op ieders hulp daarbij.
Hartelijke groeten, Date

http://www.thepetitionsite.com/2/stop-the-demolition-of-nassar-family-farmtent-of-nations-buildings/458665763/taf


4 opmerkingen:

AP zei
Deze reactie is verwijderd door de auteur.
AdR zei

LaLa zei niet, maar ik wel:
Anne de Jong is aanleiding tot kwijlen en druipen voor de quasi-bekeerlingen van ultrarechts (volgens mij is hij nooit iets anders geweest).

Anoniem zei

Israel schurkenstaat?? En palestina???

stan zei

dat is geen staat, want dat laat de schurkenstaat israel niet toe. waarom blijven de zionisten het internationaal recht schenden?