Zoeken in deze blog 🔎🔎

vrijdag 22 januari 2010

Ais in Tibet



















Mijn vriend Ais Loupatty in Tibet. Het licht. Tikt u eens op de foto. Ik ken dit licht van heel vroeger, misschien wel uit een vorig leven.

Geen opmerkingen:

De Collaborerende Volksvertegenwoording

Left Laser @LeftLaser Kankerlobby: Amerikaanse lobbyclub schiet PFAS vervuilers te hulp 5:42 p.m. · 25 jun. 2026 · 5.756 https://x.com/LeftL...