Zoeken in deze blog 🔎🔎

zaterdag 9 juni 2007

De Israelische Terreur 219




'40 jaar bezetting 1967-2007


Op 9 juni 2007 wordt wereldwijd herdacht dat de Israëlische bezetting van de Gazastrook en de Westelijke Jordaanoever, inclusief Oost-Jeruzalem, al 40 jaar duurt. Onder het motto ‘Ik ben ontzet!’ vragen diverse maatschappelijke organisaties jouw aandacht voor 40 jaar onvrijheid.Zo worden in de actieperiode 9 mei – 9 juni tal van activiteiten georganiseerd. In de agenda zie je welke activiteiten wanneer plaatsvinden.Voor meer informatie: http://www.40jaarbezetting.nl/
Vanmiddag op de Dam in Amsterdam.

Geen opmerkingen:

De Collaborerende Volksvertegenwoording

Left Laser @LeftLaser Kankerlobby: Amerikaanse lobbyclub schiet PFAS vervuilers te hulp 5:42 p.m. · 25 jun. 2026 · 5.756 https://x.com/LeftL...