zaterdag 1 juni 2024

Tom Petty, Bo Diddley - Mona.

3 opmerkingen:

Anoniem zei

Stuk langzamer dan den originele versie , maar deze is ook erg lekker. Goeie overdrive.
Die Tom Petty heeft een goeie stem , maar ik heb er een keer een middag voor uitgetrokken om door zijn complete oeuvre heen te luisteren , maar vond daar uiteindelijk muzikaal gezien eigenlijk geen ruk aan. Van teksten heb ik geen kaas gegeten.

Anoniem zei

Muzikaal gezien hebben we het hier over een nummer in F, Het enige akkoord in het hele nummer, geen ruk aan...

Anoniem zei

Niet zeuren , dit klinkt gewoon lekker , over een zak chips ga je ook niet zeuren dat elk chipje hetzelfde is.
Als ik harmonisch complexere muziek wil horen zet ik inderdaad iets anders op , Stravinsky of Miles Davis , maar het valt voor mij allemaal onder de hoofdcategorie "goeie muziek".
Ik kan wel langer naar Jimi Hendrix dan Bo Didldly luisteren , maar een paar nummertjes van Bo op een leuk compilatie bandje(!) zetten met Fats Domino , Howlin Wolf , Elmore James , Albert Collins , John Lee Hooker werkt best goed op de stemming moet ik zeggen.
Enfin , af en toe een paar uurtjes rauwe bluessound werkt als een douche van wilde frisheid van meloenen.

How to eliminate Hamas: What America doesn't want anyone to know

  https://x.com/ShahidkBolsen/status/1805658692391780403 Shahid Bolsen @ShahidkBolsen How to eliminate Hamas: What America doesn't want ...