zaterdag 16 januari 2021

 

DE WAANZIN IN ÉÉN AFBEELDING

Voor mij heeft Wanda de Kanter echt de vraag van het jaar gesteld door aan Marion Koopmans te vragen:

"Hoe groot is de kans als je eenmaal gevaccineerd bent met het Pfizer vaccin dat je alsnog besmet wordt EN besmettelijk bent voor anderen?"

Het antwoord van Marion Koopmans zegt voor mij alles:  

"Dat is niet bekend / niet gemeten in de trial. Het is aannemelijk dat er wel iets effect is maar er zijn geen data". 

Wat moet je nu nog zeggen?
Wat valt hier nog meer aan toe te voegen?

Het is te bizar voor woorden.
Mijn oproep is om te blijven delen:

✅ met de ouderen in Nederland.

✅ met het zorgpersoneel in Nederland.

✅ met het politiekorps in Nederland.

✅ met alle jongeren in Nederland. 

✅ met alle ouders in Nederland.

✅ met iedereen die je lief is. 

Ik heb het al vaker gezegd.
De waanzin regeert en stopt niet vanzelf.

Laten we bereid zijn om elkaar te blijven informeren.
Laten we elkaar aanmoedigen om weg te lopen van de waanzin. 

En ja, daar waar ze weten hoe leiders hun macht kunnen misbruiken gebeurt dit ook al: 

"Berlijn: Eerst vaccinatiecentrum gesloten".  https://tinyurl.com/ycgok82z

Met gezonde groet,
Frank Ruesink

PS: Vandaag vieren vele Nederlanders massaal hun eigen vrijheid in Haarlem. Wees erbij vanaf 13:00 uur. Het gaat een bijzondere dag worden. 
Vrouwen voor Vrijheid #metdebillenbloot
 
Minder weergeven



1 opmerking:

Anoniem zei

Dit bericht moet haast wel onderdrukt zijn door Google. Ik zie staan: 18 uur terug geplaatst, en weet zeker dat ik gisteravond nog ff je blog gechecked heb. Dat is ruim binnen die 18 uur geweest dus. En ik zag dit toen niet staan ...

Mvg, Arnoud