Zoeken in deze blog 🔎🔎

donderdag 25 april 2013

Boycot Nestlé Products 4


Is dat wel zuivere (oplos) koffie? In ieder geval geen zuiver bronwater...!

"Het zal niet zo lang meer duren totdat iemand eigendomsrecht zal claimen op de lucht die je inademt." Nestle(?)

Zie ook reacties op:
http://stanvanhoucke.blogspot.com/2013/04/boycot-nestle-products.html?showComment=1366757550341#c6657219688098394504

Het oorspronkelijke artikel (link hieronder)is veel langer als de opmerking. Ik vind dat verhelderend en lezenswaard.
http://www.globalresearch.ca/nestle-is-trying-to-patent-the-fennel-flower/5332329

Herman

Geen opmerkingen:

Nederland heeft het mooiste, meeste en helderste licht van alle landen.

  Nederland heeft het mooiste, meeste en helderste licht van alle landen. Dat komt omdat het licht hier weerkaatst wordt, en er geen bergen ...