EWOUD JANSEN
Fontys International Business & Management Studies
Ik ben een expert in het trainen en opleiden van studenten en professionals met uiteenlopende achtergronden en heb ruime ervaring in het hoger onderwijs. Momenteel ben ik verbonden aan een internationale Engelstalige business opleiding van Fontys Hogescholen. In die functie verzorg ik ook regelmatig trainingen en cursussen in het buitenland. Ik ben afgestuurd als bedrijfseconoom aan de Universiteit van Tilburg. Op mijn vakgebied heb ik enkele (Engelstalige) studieboeken gepubliceerd waaronder Accounting & Finance: a Basic Introduction. Daarnaast schrijf ik met enige regelmaat opiniestukken over economisch getinte onderwerpen waarvan ik hoop dat ze reacties losmaken en de meningsvorming prikkelen.
http://www.managementsite.nl/auteurs/ewoud-jansen