vrijdag 12 december 2008

Rob Oudkerk


Een vriend van me zag gisteravond in een van die showprogramma's op tv Neerlands bekendste hoerenloper, het PVDA oud-Kamerlid Rob Oudkerk, bij de opening van de miljonair fair voorbij schuiven. Oudkerk reageerde op de demonstranten achter een hoog hek met de opmerking dat dit een feestje was, daarmee suggererend dat de demonstranten hem en alle andere feestvierders met rust moest laten en zich om iets serieus druk moesten maken. Ik vond onze nationale hoerenloper wel op zijn plaats in dit gezelschap. Al draagt een aap een gouden ring etc.

2 opmerkingen:

Vrije-wereldburger zei

Te uwer informatie:

‘ Stelletje oplichters’, horen we buiten. We horen helikopters en politiesirenes, net op het moment dat we een flesje Piper opentrekken. ‘De rode Rambo’s’, zucht Miljonair-hoofdredacteur Onno Aerden op de achterbank. We bevinden ons nu in de oorlogszone vlak bij de entrée van de Miljonair Fair. Aerden analyseert de situatie met een historische vergelijking. ‘Het lijkt wel weer 1980, toen er op de radio werd opgeroepen om stenen te gooien naar Beatrix die werd gekroond. Ik hoorde Stan van Houcke vandaag weer (de radioman die in 1980 op een Amsterdamse stadzender opriep rellen te trappen). Dat het nog bestaat he.’

Bron.

stan zei

dank je, nooit van deze man gehoord, overigens ook nooit op de radio opgeroepen om rellen te trappen, want dan was ik juridisch vervolgd.de enige conclusie is dat onno een onnozele journalist is die slechts is geinformeerd. overigens hoefde ik niet op te roepen, de mensen waren al woedend genoeg.