maandag 25 december 2023

Mijn Joodse Zwager Pelle Swart.

https://twitter.com/muhammadshehad2/status/1739353820876964065

⚠️Trigger warning: North Gaza after the IDF pulled out from a limited area of Beit Hanoun! People discovered decomposed bodies of Gazans killed by Israel & left at the city entrance! Will a single mainstream media cover this? Will Biden or the EU call it "barbaric" or "savage"?
Afbeelding
Afbeelding

Het volgende schreef ik woensdag 6 augustus 2014: vannacht ontving ik via  mijn zwager Pelle Swart  ongeverifieerde zionistische propaganda gemaild die werd verspreid door een mij onbekende meneer Herman Beesemer. Toen ik hem en mijn zwager vanmiddag geverifieerde informatie terug mailde, kreeg ik de volgende reactie van deze hasbara propagandist:

'ik ben niet gediend van U en Uw  vuilspuiterij. zoek maar gelijk gezinden.'

De waarheid is in de ogen van degenen die het zionistisch fascisme steunen niets anders dan 'vuilspuiterij.' Het is niet anders. Aanhangers van totalitaire ideologieën als meneer Beesemer zijn altijd blind.

Swart mailde mij de Israelische propaganda omdat hij zich had gestoord aan mijn kritiek op de Israëlische terreur  tegen de Palestijnse bevolking. Ik mailde hem de reactie van de zionist Beesemer om te laten zien wat diens reactie was geweest. Maar verder nooit meer iets over deze zaak van Swart vernomen. 

Donderdag 7 december 2023 mailde ik hem het volgende:
Kun je je nog herinneren dat jij het joods-zionistische terreurbewind probeerde te verdedigen. wel, je kunt zien dat de zionistische  strijdkrachten geen haar beter zijn dan de nazi-keurtroepen. ga je schamen, of beter nog: steun de palestijnse burgerbevolking. succes.

Pelle Swart's antwoord was ondermeer dit:

Pelle Swart

vr 8 dec, 22:12

Jij bent echt gek, Stan. Wat jij beweert over mij is is volkomen tegengesteld aan hoe ik denk. Jouw bewering klopt van geen kant. 

De rest was gekanker op mijn houding, die ik u bespaar, omdat het niet relevant is voor deze zaak. Ik vrees dat het nooit goed zal komen tussen mensen als Pelle Swart en ik. Wat mij nu opvalt is dat het steeds moeilijker is voor Nederlanders die zich joods voelen om de zelfbenoemde staat Israel te verdedigen. Dit is op een bepaalde manier een vooruitgang. Tegelijkertijd toont Pelle Swart's houding aan hoe joodse Nederlanders die weigeren Israel te bekritiseren -- terwijl het Joodse regime wel het land etnisch blijft zuiveren om ook voor hen ruimte te maken -- hebben meegewerkt aan het steeds krankzinniger maken van de Joodse bevolking in Israel.
















Geen opmerkingen:

Welk Zionistisch Tuig Verdedigt Halsema?

 Halsema verdedigt dit zionistische tuig. Plaatsen Nieuwe posts bekijken Gesprek Sulaiman Ahmed @ShaykhSulaiman ISRAELI SETTLERS ATTACK AND ...