woensdag 15 november 2023

Dr Moueen is in Nederland en zijn broer werkt in het Al Shiffa ziekenhuis in Gaza als hoofd.

 Ik ontving de  volgende mail:



Goedenmiddag Stan,

Dr Moueen is in Nederland en zijn broer werkt in het Al Shiffa ziekenhuis in Gaza als hoofd. 
Ik ontving zojuist onderstaande bericht van Dr Moueen. Hij wil heel graag in de media praten over deze situatie.
Hij is inmiddels 30 familieleden verloren.
Heb jij mogelijk contacten? 

Bericht van Dr Moueen:
Unfortunately, they arrested my brother Dr.  Munir Al-Barash, Director General of Health, and his colleagues, ordered them to take off their clothes, tied their hands, blindfolded them, and took them to an unknown place.  Lord, please, I have lost many loved ones, and my heart is broken, and I do not want to lose my only brother.

En daarna:

This was the last recorded call shown by Al Jazeera to my brother Dr.  Mounir with the commander of the occupation army on the phone directly when he was asked to come down from the hospital and surrender himself and asked him to cooperate. My brother refused and told him: If you want me, I am here among the patients. Come, kill me or take me, then leave me and my colleagues’ place.

Doorsturen mag!
Met vriendelijke groet,
Lokien Holleman

Ik stuurde deze mail naar Nieuwsuur:

Automatisch antwoord: Dr Moueen is in Nederland en zijn broer werkt in het Al Shiffa ziekenhuis in Gaza als hoofd.

Inbox

NOS Publieksvoorlichting

16:37 (19 minuten geleden)
aan mij

Beste mevrouw/meneer, 

  

Wij zijn blij met de vele reacties die we krijgen van onze 

kijkers, luisteraars en lezers. Of het nu gaat om een 

compliment, verbeterpunt, of suggestie; 

wij zorgen ervoor dat dit bij de juiste redactie 

terechtkomt. 

  

Indien van toepassing, komen we zo spoedig mogelijk 

bij u terug met een antwoord. Het kan soms even duren

 voordat u een reactie van ons ontvangt, omdat wij bij 

de redactie navraag willen doen, zodat we u van een 

inhoudelijk antwoord kunnen voorzien. 

We hopen op uw begrip daarvoor. Het kan ook dat uw 

vraag al eerder aan ons gesteld is. Als dat zo is, 

vindt u deze in onze rubriek Veelgestelde vragen:

 https://over.nos.nl/uw-vragen-reacties/veelgestelde-vragen/.  

  

Heeft u een taal- of feitelijke fout opgemerkt? 

Dan kunt u het beste gebruikmaken van het volgende 

mailadres: tikfout@nos.nl Als we inderdaad een 

fout hebben gemaakt, dan wordt die zo snel mogelijk 

hersteld. 

  

Met vriendelijke groet, 

  

NOS Publieksvoorlichting.

Zo werkt Nieuwsuur






Geen opmerkingen: