vrijdag 21 oktober 2022

Natascha van Weezel in Afwachting van de Wereldwijde Genocide

In haar Parool-column van maandag 17 oktober 2022 meldt Natascha van Weezel dat de 'berichten uit Rusland en Amerika' haar 'nerveus' maken. 'Zo nerveus dat ik sinds kort ten minste nádenk over de mogelijkheid van een alles vernietigende kernoorlog.'

Dit lijkt me héél verstandig.  Maar waar denkt deze 36-jarige kinderloze vrouw over? Welnu, volgens Van Weezel leidt die angst tot 'interessante vraagstukken,' zoals ondermeer 'veranderen je prioriteiten? Word je depressief, of juist ambitieuzer? Wil je alleen nog maar leuke dingen doen (yolo), of ga je de wereld proberen te redden.' En dan volgt haar centrale vraag: 'Ben ik tevreden geweest met mijn leven?' als 'de bom valt.' Het antwoord: 'Ik denk het wel,' om hieraan toe te voegen: 'Hoogstens zou ik stoppen om continu "succes" na te streven.' Ziehier de ambities van een geprivilegieerde volwassene op het moment dat de mensheid wordt uitgeroeid. Alle verhoudingen is zij kwijtgeraakt. Alleen zij staat in het centrum van de wereld, de rest kent ze niet omdat zij daar nu eenmaal lak aan heeft. 'Yolo,' 

'YOLO' betekent zoveel als 'you only live once' of 'je leeft maar één keer.' Lekker chillen tot je levend verbrandt. Met deze van de wereld vervreemde, in wezen zielige, mensen moet u de toekomst in. 




Geen opmerkingen:

Kicking Cats in the Holy Land

  Plaatsen Nieuwe posts bekijken Gesprek Sulaiman Ahmed @ShaykhSulaiman ZIONIST CHILDREN KICKING CATS 0:02 / 0:05 8:29 p.m. · 19 apr. 2024 ·...