woensdag 6 augustus 2014

Zionist Fascism 157



Via mijn zwager Pelle Swart kreeg ik vannacht ongeverifieerde zionistische propaganda gemaild die werd verspreid door een mij onbekende meneer Herman Beesemer. Toen ik hem en mijn zwager vanmiddag geverifieerde informatie terug mailde, kreeg ik de volgende reactie van deze hasbara propagandist:

'ik ben niet gediend van U en Uw  vuilspuiterij. zoek maar gelijk gezinden.'

De waarheid is in de ogen van degenen die het zionistisch fascisme steunen niets anders dan 'vuilspuiterij.' Het is niet anders. Aanhangers van totalitaire ideologieën als meneer Beesemer zijn altijd blind.


1 opmerking:

Sonja zei

Het enige dat ik kan vinden over deze meneer is dat hij 82 jaar is, in Amsterdam woont, en dat hij in diverse sociale media maar één 'vriend' heeft: Hans Knoop.

Peter Flik en Chuck Berry-Promised Land

mijn unieke collega Peter Flik, die de vrijzinnig protestantse radio omroep de VPRO maakte is niet meer. ik koester duizenden herinneringen ...