Laat ik deze terroristische aanslag als willekeurig voorbeeld nemen van de genocidale Joodse staat om te pleiten voor een oorlogstribunaal, zoals die in 1946 in Neurenberg tegen de Nazi's begon. Ik zal dit de komende dagen uitwerken.
Vertaald uit het Spaans
Zo ziet de "vrede" van het zionisme eruit in het centrum van Gaza, met de criminele strategie van dubbel bombardement: eerst explodeerde een auto en toen burgers arriveerden om de Lgewonden te redden, bombardeerden de zionisten het opnieuw.
Als dit in het centrum van Tel Aviv zou gebeuren, zou het de voorpagina van alle media halen over hoe de Palestijnen het zogenaamde staakt-het-vuren schenden, zoals het in Gaza is, het komt zelfs niet in het nieuws.
Beoordeel deze vertaling:
Geen opmerkingen:
Een reactie posten