vrijdag 4 november 2022

Sonja Barend's Polder Journalistiek

In de tijd dat ik programma’s maakte, las ik zes kranten diagonaal, heel snel. Nu lees ik er twee, dat vind ik eigenlijk al veel te veel, maar we zijn eraan verslaafd. In de ochtend lees ik de Volkskrant en ’s avonds NRC. Daar gaan úúren in zitten, ik kan het niet laten. Ik wil van alles op de hoogte zijn.

https://jonet.nl/sonja-barend-80-jaar-wordt-zaterdagavond-geeerd-met-de-nacht-van-sonja/

Ziehier de polderjournalistiek. De krant lezen en dan menen dat je 'van alles op de hoogte' bent.

Mariëlle Tweebeeke wint Sonja Barend Award voor interview met Zelensky



Geen opmerkingen:

Land of the Free. Home of the Brave

  Going Underground @GUnderground_TV From the country that lectures the world on freedom and press and democracy: State troopers are sent to...