zaterdag 5 februari 2022

Oproep Tot Kraken!

 


Evenement van Frank van der Linde
Openbaar Iedereen op Facebook en daarbuiten
Op 23 februari probeert een Officier van Justitie mij ook in hoger beroep veroordeeld te krijgen voor:
1. Roepen van "Hey hey hey, ho ho ho, racist police has to go"
2. Oproep tot kraken.
3. Kraken van voormalige sociale huurwoning die na bijna jaar nog leegstond
De rechtbank veroordeelde mij op 21 september 2020 voor alle drie de feiten tot een geldboete van € 1200 of 22 dagen hechtenis.
Bizarre is dat OM met uitspraak op zak mij de afgelopen 1,5 jaar - en jullie ook - al honderden keren had kunnen arresteren, want ik blijf uiteraard oproepen tot kraken en ACAB en zo zeggen. Maar dat durft het OM kennelijk niet aan en dan zouden de gevangenissen ook uitpuilen.
Dus nog ff voor de meelezende officieren van justitie.
ACAB!!
En hierbij roep ik iedereen expliciet op om te gaan kraken!
Wees er bij! 
Minder weergeven


Geen opmerkingen:

American Students Are Taking the Lead in Denouncing Gaza Atrocities

  The Unz Review • An Alternative Media Selection Subscribe A Collection of Interesting, Important, and Controversial Perspectives Largely E...