zaterdag 10 april 2021

GAME OVER ?

 

DE LAATSTE STAP NAAR VRIJHEID… OF 


GAME OVER ??

(deze tekst van Angelo Meijers wil ik graag met u delen)

 

Velen denken nog steeds dat we er bijna zijn. Nog eventjes de maatregelen volhouden en je prikkie halen en dan gaat alles weer terug naar hoe het was. 

Lekker vrij zijn! We snakken er allemaal naar. 

Daar zit dus gelijk de adder onder het gras. Als je nog steeds onder de illusie bent dat dit het laatste stapje is terug naar de vrijheid, dan moet ik je toch teleurstellen. Het is het namelijk de eerste reuze stap in een nieuwe, onvrije wereld. Het “nieuwe normaal”, weet je nog dat ze dit al riepen terwijl er nog amper wat aan de hand was nu ruim een jaar geleden? Vreemd voor degenen die niet zien dat dit alles een weldoordacht plan is, doch volkomen logisch voor hen die doorhebben hoe al deze puzzelstukjes perfect in elkaar passen.

Toen ik een jaar geleden begon met het beschrijven van de wereld waarin we terecht zouden komen als we overal maar “Ja en Amen” op zeggen, werd ik door velen uitgemaakt voor een paniekzaaier, een doemdenker. Nu zijn er nog steeds mensen die dit zeggen, alleen gelukkig wel een stuk minder. Immers tot op heden liggen we goed op koers naar dit “nieuwe normaal” en met de komst van de nieuwe “C-paspoorten” zijn we echt aan de vooravond van de val in een inktzwarte tunnel. Nee, beste gelovigen van de propaganda-machine, we staan dus niet aan de vooravond van onze vrijheid. We staan helaas aan de rand van de afgrond en het ergste is dat jullie het nog niet zien. Daarom dat ik het nog maar een keertje benoem. Niet om je nog meer angst in te boezemen, want ik wil alleen maar dat mensen gelukkig zijn. Niet om paniek te zaaien, want ik wil alleen maar een wereld van vrede en vreugde voor mijn kinderen. En niet omdat ik een zwartkijker ben, want ik wil alleen maar vanuit liefde en licht leven. Nee, simpelweg omdat het waar is. Alleen door de waarheid onder ogen te zien en er vervolgens naar te handelen, komen we uit deze wurggreep. En niet door maar te blijven geloven in de fabeltjes die de autoriteiten ons maar de hele tijd opspelden. Of is het je ontgaan dat men de doelpalen steeds weer verschuift? En is het je ook ontgaan dat in Engeland ze ondanks de massale inentingen nog steeds blijven vasthouden aan allerlei maatregelen en zelftesten? Beter om de waarheid onder ogen te zien voordat het te laat is…

De “C-paspoorten” dus, waarom zijn deze nou zo’n ramp? Omdat je hiermee aangesloten bent op een tech-platform (ik ben 15 jaar lang een IT-ondernemer geweest dus ik weet waar ik het over heb) waarmee elke beweging die je maakt, elke handelingen die je verricht en elk woord wat je uitspreekt kan worden gemonitord. Je denkt nu misschien dat het om een groen vinkje gaat wat jou toegang geeft tot alles wat je hartje begeert. De realiteit is dat je nooit meer afkomt van die prikjes, omdat er telkens weer nieuwe varianten opduiken en anders is zelfs de aangewakkerde angst ervoor al genoeg. Kortom, je hebt geen zeggenschap meer over wat en hoe vaak er iets in jouw lichaam wordt gespoten. Een keertje overslaan is geen optie, want dan staat ook jouw stoplicht op rood. Dat is het eerste punt dat je goed moet realiseren; je lichamelijke integriteit en vrijheid is verleden tijd. En je lichaam zal veranderen, daar kun je vergif op innemen…

Het tweede punt is dat zodra je eenmaal aangesloten bent op dit nieuwe platform er allerlei diensten aan gekoppeld zullen worden, en veel sneller dan je nu kunt bevroeden. Wat denk je van het gebruik van creditcards, het afsluiten van hypotheken, levensverzekeringen, zorgverzekeringen, toegang tot het ziekenhuis, de school, ja zelfs je eigen bankrekening? Moet ik nog even doorgaan? De toegang tot de supermarkt en zelfs je eigen huis? Ja, huizen worden ook steeds ‘slimmer’ (alles wordt ‘smart’) , hetgeen betekent dat je de voordeur niet meer uitkomt als het vinkje niet groen is. Geen home run maar een home lockdown dus. Kun je in ieder geval lekker je handen stuk wassen en naar de TV blijven kijken…

Ik weet dat sommigen me nu weer als een of andere gek zullen afschilderen. Het zij zo. Alleen het feit dat ik bijna een jaar geleden al voorspelde dat we hierin verzeild zouden raken (heb er zelfs een heel boek over geschreven), zou me toch wat meer geloofwaardigheid moeten geven dan de rekenmodellen van het RIVM. En bovendien, welk eigenbelang heb ik om deze schreeuw uit mijn hart nogmaals te laten horen? Krijg ik er betaald voor? Maak ik me er populair mee? Dacht het niet, dus misschien is het toch eens goed als je er nu echt eens even serieus over gaat nadenken. Stel dat ik gelijk heb, zou je jezelf het dan niet voor altijd kwalijk nemen dat door niets te doen onze kinderen en kleinkinderen opgroeien in een wereld vreselijker dan we ons ooit zouden kunnen voorstellen? Ik wel…

We hebben nog een paar weken voordat die paspoorten overal in de wereld opduiken. Israel was de eerste, maar de rest gaat nu heel snel volgen. En als we niets doen, als we niet massaal in opstand komen en stoppen met gehoorzamen, zitten we dadelijk vast in een wereld waar niemand nog een baan heeft zonder prikkie, niemand nog bij je op bezoek komt, en niemand nog een toekomst heeft zonder zich te onderwerpen aan het systeem. Big Brother bepaalt wat jij wel en niet mag, middels een pasje waar al je rechten en verplichtingen aan zijn gekoppeld. Eerst nog via je smartphone, doch later zitten alle vereiste codes in je lijf. Dit is geen doemscenario, geen paniekzaaierij, maar de realiteit van de dag van morgen als we niets doen.

Iedereen wiens vrijheid hem of haar nog lief is, moet nu opstaan en zijn stem laten horen. Wegkijken heeft geen zin. Wegdromen lost niets op. Hopen dat het beter wordt is een illusie als het niet gekoppeld wordt aan daden. Ik schreeuw daarom vanuit mijn hart. “Mens, sta op!!” Die paspoorten mogen er niet komen. Dan vallen we met zijn allen in de afgrond. Met en zonder prik. We kunnen het nu nog voorkomen. Wachten kan niet meer, want dan is het te laat. Zitten we in een heel ander speelveld waar de regels zijn dichtgetimmerd door hen die dit donkere scenario hebben bedacht. Zij die de macht in handen hebben en aan de knoppen draaien van de technologie. Big Tech, Big Pharma, Big Media en Big Money, zij allen werken samen. Dat is het ware complot. En het wordt uitgestrooid over ons allemaal, of je het nu wilt zien of niet. Dus laten we stoppen met nog langer tegenover elkaar te staan, en de handen in elkaar slaan en zeggen “No More”. Het is genoeg. We gaan terug naar de vrijheid. De echte vrijheid. Wij kunnen het tij nog keren, maar het moet nu gebeuren. NU…

Oh, en voor diegenen die vinden dat ik te veel aan het drammen ben en dat ik alles beter in vertrouwen kan overgeven. Nou, ik ben nogal een doener, een pragmaticus, een realist ook. Daarom probeer ik nu zoveel mogelijk mensen te bereiken en hen de ernst van de situatie te laten inzien. Want als we het echt in grote getale gaan zien, dan ben ik ervan overtuigd dat we in het huidige speelveld het spel nog in ons voordeel kunnen doen keren. Lukt dat niet, dan zullen we ons verlies moeten nemen en accepteren dat het Game Over is. Betekent niet dat het einde van de mensheid is aangebroken, alleen wel de begrafenis van een samenleving gebaseerd op vrijheid, gelijkwaardigheid, en democratie. Dan zullen we opnieuw moeten bekijken of we een nieuw speelveld kunnen creëren waarin we weliswaar met minder spelers zijn maar wel in volle vrijheid, vrede en vreugde met elkaar kunnen leven. Daar wil ik nu echter nog niet aan denken, omdat ik nog midden in de huidige wedstrijd sta. En dit spel wil ik winnen. Opgeven ligt niet in mijn aard, vandaar…

 

Lees ook nog eens mijn column: Hoe passen deze puzzelstukjes in elkaar?

Die dateert van november vorig jaar maar is nog volledig actueel.

https://commonsensetv.nl/de-laatste-stap-naar-vrijheid-of-game-over/



Geen opmerkingen:

Antisemitisme? HAHA

  Abu Har al-Goudhadi @HarryVeenendaal · 32 m Geestig. Nauwelijks Kamerleden tijdens het #antisemitismedebat . Donderdag 16:00 uur. Vrijdag ...