Hallo Stan,
Een momentopname van hoe de gemiddelde Amerikaan zich moet voelen:
https://www.reddit.com/r/consp
met 200 commentaren...
Magchiel
Nederland heeft het mooiste, meeste en helderste licht van alle landen. Dat komt omdat het licht hier weerkaatst wordt, en er geen bergen ...
Geen opmerkingen:
Een reactie posten