Let u even op de deelnemers. Debat in Nederland betekent de monologen van gelijk gestemden. In totalitair bestuurde landen heet dit propaganda:
http://www.debalie.nl/agenda/p
https://x.com/IvoTONIUT/status/2068809901090980308 Ivo Toniut @IvoTONIUT Do you now understand why Ursula von der Leyen and her coven tell y...
Geen opmerkingen:
Een reactie posten