dinsdag 27 februari 2024

'Informatiesoldaat' Raouf Alexander Leeraar van Het CIDI. Ik Nodig U Uit tot een Openbare Discussie

 Raouf Alexander Leeraar

@LeeraarRaffi
CIDI - policy advisor Israel and the Middle East | 1st Lt. (Res.) - Israel Defense Forces 🫡 | MA Middle Eastern Studies, Cum Laude | Half Egyptian 🇪🇬


Legt u mij eens uit wat hetPalestijnse verzet te maken heeft met het vergassen van 6 miljoen Joden, waaronder 30 van mijn familie? U bedoelt dat u het verzet en dus #Hamas steunt? Protesteer wat u wil in dit vrije land, maar blijf van MIJN pijn af!!!!


Wel Raouf, dat is vrij simpel uit te leggen. Ik citeer daarvoor de prominente zionist, wijlen Nahum Goldmann, 12 jaar lang president van de World Zionist Organization en oprichter van World Jewish Congress,. Hij verklaarde al in 1981 over het gecultiveerde Joods-Israelisch slachtofferschap: 'Wij zullen moeten begrijpen dat het joodse lijden tijdens de Holocaust niet langer meer als verdediging zal dienen, en wij zullen zeker moeten nalaten de Holocaust als argument te gebruiken om gelijk wat we ook mogen doen te rechtvaardigen. De Holocaust gebruiken als een excuus voor het bombarderen,’ zo stelde Goldmann ‘is een soort 'ontheiliging,' een banalisering van de onschendbare tragedie van de Holocaust, die niet misbruikt moet worden om een politiek twijfelachtig en moreel onverdedigbaar beleid te rechtvaardigen.'

Raouf, mocht u dit nog steeds niet begrijpen, dan wil ik graag met u in het openbaar een open discussie hierover voeren op mijn weblog. U krijgt alle ruimte. In afwachting van uw antwoord.

stan van houcke,
journalist,
amsterdam


Informatiesoldaat Raouf Leeraar strijdt mee voor Israël: ‘De oorlog wordt niet alleen maar daar gevoerd’




1 opmerking:

Anoniem zei

In afwachting van de gebruikelijke oorverdovende stilte die zal volgen op deze uitnodiging ga ik ondertussen gewoon weer even verder met mijn dagelijkse gang van zaken. Ik zie het vanzelf wel indien mijn verwachtingen overtroffen worden door een eventuele onverwachte reactie. ;)

Mvg,

Arnoud

Welk Zionistisch Tuig Verdedigt Halsema?

 Halsema verdedigt dit zionistische tuig. Plaatsen Nieuwe posts bekijken Gesprek Sulaiman Ahmed @ShaykhSulaiman ISRAELI SETTLERS ATTACK AND ...