maandag 20 november 2023

HANNEKE GROENTEMAN ALS HEINTJE DAVIDS

WAT IS NEDERLAND TOCH EEN VRESELIJK LAND WAAR BEJAARDEN ALS OPGELAPTE 

LIJKEN NIET MEER VAN DE BEELDBUIS ZIJN TE BRANDEN. ZIEHIER DE 84-JARIGE 


HANNEKE GROENTEMAN IN EEN OF ANSDER SPELLETJESPROGRAMMA. EEN LEZER VAN 

MIJN WEBLOG STUURDE MIJ DEZE FOTO OP. OEF, DOE HET NIET MEER HANNEKE, DIT 

DOET PIJN AAN MIJN OGEN EN HERSENEN. 



WAT DOET CHE GUE-VARA DAAR? EN WAT VOOR GEDROCHT HANGT BOVEN 

GROENTEMAN'S HOOFD?  

HANNEKE, JE LACHT ALS EEN BOER MET KIESPIJN. MAAK JEZELF NIET BELACHELIJK. 

KICK AF VAN DE TELEVISIE. OH, DIE VRESELIJKE, HOERIGE GENERATIE VAN MIJ, DIE NET 

ALS HEINTJE DAVIDS MAAR GEEN AFSCHEID KAN NEMEN.



4 opmerkingen:

Anoniem zei

Nou niet Hanneke gaan afzeiken.
Dan ook de Rolling Stones.

stan zei

pardon, hanneke en de stones? zie jij het verschil niet meer?

Anoniem zei

Ik bedoelde het als grapje , er zit inderdaad wel enig verschil in de statuur van de Stones en van Hanneke.
Eerlijk gezegd heb ik het programma niet gezien , en ik weet ook niet wat er bij haar hoofd hangt.
En let's be honest , wie neemt die treurbuis nog echt serieus als nuttig tijdverdrijf. Volgens mij kijk ik al 3 jaar niet meer , sinds mijn TV defect raakte. Het laatste wat ik van Hanneke vernam is dat ze succesvol was afgevallen door een maagverkleining , een proces waar misschien nog een documentaire over gemaakt is?
Ik denk dat Hannekes overweging simpel is : "als ik als bekende Nederlander een leuk bedragje kan opstrijken door mee te doen met een tv-programma, laat ik die kans niet aan me voorbijgaan".
Ik zit er ook niet op te wachten , maar verder schijnen de meeste jongeren niet eens meer TV kijken. Misschien wel door vastgekoekte bejaarde bekende Nederlanders als H.G.
Wat muziek betreft , er zit een cerebrale kant aan muziek , er zit ook een projectie van (physieke) levensenergie in muziek.
Ik zou zelf nooit naar de Stones gaan omdat : 1) puur muzikaal gezien is optreden met stadiongalm oninteressant , aangezien de cruciale directheid van de sound van hun muziek zo verloren gaat. 2) Black and Blue heb ik op CD , directer wordt het niet 3) ik houd niet van dat soort van nostalgische bedevaarten en ben geen stadion- groepsdier. 4) qua projectie van levensenergie d.m.v. muziek wordt het een beetje "anachronistisch" om op je tachtichtste te rocken , maar ik heb gehoord dat Steve Jordan gaat drummen , en met de bassist zal dat een door de wol geverfde rhythm-sectie zijn , die Mick Keith en Ron in het gareel houden.
Ik wens iedereen die naar het volgende afscheidsconcert van de Stones gaat dus een prettige bedevaart, en streef er trouwens ook zelf naar tot mijn dood te rocken , maar doe dat op mijn zolderkamertje waar niemand mij kan zien.

Anoniem zei

Uit nieuwsgierigheid heb ik via Youtube naar Hanneke "geyoutubed" , en kwam zodoende uit bij een filmpje van de hartstichting met haar als gespreksleider.
Ik moet zeggen dat ik haar er best nog fris uit vindt zien eerlijk gezegd. Sprankelende oogjes. Beter in staat dan Biden om op een normaal tempo een gesprek te voeren. Go Hanneke , niks mis mee.
Wel is het zo dat Hanneke an sich een onbelangrijk persoon is , zoals trouwens de meeste TV-coniferen , columnisten, gesprekleiders en opiniemakers.

Jewish Israeli Terror

  Sulaiman Ahmed @ShaykhSulaiman JUST IN: Israeli newspaper Haaretz shares footage documenting the violations and assaults suffered by Pales...