vrijdag 10 februari 2023

Kunt u mij helpen?

Alleen bij kritische websites krijg ik dit bericht gedeeltelijk op mijn computer. Ik kan het niet wegkrijgen. Weet iemand hoe ik dit kan verwijderen. Ik kqan ook niet 'hieronder klikken om al dan niet toestemming te geven. En waarom krijg ik dit? van wie?


meten, inzichten te verkrijgen over het betreffende publiek en producten te ontwikkelen en verbeteren. Met uw toestemming kunnen wij en onze partners gebruikmaken van locatiegegevens en identificatie door het scannen van apparatuur. Klik hieronder om toestemming te geven voor bovengenoemde verwerking van uw persoonlijke gegevens voor deze doeleinden. U kunt ook hieronder klikken om toestemming te weigeren of meer gedetailleerde informatie te bekijken en uw toestemmingskeuzes wijzigen alvorens akkoord te gaan.

Houd er rekening mee dat voor bepaalde verwerkingen van uw persoonlijke gegevens uw toestemming niet nodig is, maar u heeft het recht om bezwaar te maken tegen dergelijke verwerking. Uw voorkeuren gelden uitsluitend voor deze website. U kunt uw voorkeuren op om het even welk moment wijzigen door naar deze 

Geen opmerkingen:

Halsema Zwijgt over Zionisitische Genocide en Laat Joodse Provocateurs Ongemoeid

  Burgemeester Femke Halsema zwijgt over Zionistische genocide en laat Zionistische provocateurs vrij rond lopen in Amsterdam. Demonstreer v...