Dat geleur van de mainstream-media via internet is absurd en hinderlijk. Zelfs al zou ik De Groene Amsterdammer voor niks krijgen, dan nog wordt ik geen abonnee. Pas als het weekblad serieuze journalistiek gaat bedrijven zal ik erover nadenken.
1 opmerking:
Ron
zei
Welcome to 1984,Chris Hedges. http://www.truthdig.com/report/item/welcome_to_1984_20160514
1 opmerking:
Welcome to 1984,Chris Hedges.
http://www.truthdig.com/report/item/welcome_to_1984_20160514
Een reactie posten