https://x.com/beek38/status/2051608477844263016
Waar zouden we zijn zonder de alternatieve media? Een docu zoals deze van met joden- en Israël-kenner , die het misbruik van de holocaust bekritiseert, zou nooit door de NPO-censuur zijn gekomen.
https://x.com/beek38/status/2051608477844263016
Nederland heeft het mooiste, meeste en helderste licht van alle landen. Dat komt omdat het licht hier weerkaatst wordt, en er geen bergen ...
Geen opmerkingen:
Een reactie posten