Zoeken in deze blog 🔎🔎

maandag 7 augustus 2023

De D'66 Psychopaat/Sociopaat Sjoerdsma

 De staatsomroep meldt:

Het buitenland noemt hij in zijn afscheidsbrief "mijn constante". Sjoerdsma hield zich onder meer bezig met mensenrechten. Het is onduidelijk wat hij hierna gaat doen. "Wat mijn volgende stap gaat zijn, ligt nog open."

https://nos.nl/collectie/13944/artikel/2485732-d66-er-sjoerdsma-verlaat-na-elf-jaar-de-tweede-kamer

Mensenrechten? Mede door schurken als Sjoerdsma wordt het aantal dode Oekrainers nu op meer dan 400.000 geschat. De man moet voor het gerecht worden gedaagd. Hij is ofwel een psychopaat dan wel een sociopaat. Het gespuis verlaat de Kamer voordat de hele zaak ontploft. 



1 opmerking:

Anoniem zei

Ik houd het op inteelt.

Fascist Ukraine

https://x.com/IvoTONIUT/status/2068809901090980308 Ivo Toniut @IvoTONIUT Do you now understand why Ursula von der Leyen and her coven tell y...