donderdag 23 augustus 2012

De Identiteitslozen

In een cultuur waarin de massa geen identiteit bezit is de doorsnee consument wanhopig op zoek naar aandacht. Iemand wees me op het volgende op Facebook:


  • www.youtube.com
    On the night of July 27th, 2012, a huge prank was pulled in New York City and this is the video of what took place. Brett Cohen came up with a crazy idea to ...

1 opmerking:

Sonja zei

Er is niets makkelijker dan mensen op straat voor de gek te houden die in wezen net zo veel naar aandacht hunkeren als jij. Ze willen namelijk allemaal met de celeb 'gezien' worden, vastgelegd op foto en video.

Veel mensen in de VS denken dat 'op tv komen' het hoogste is wat zij in hun leven kunnen bereiken. Zie Andy Warhol's '15 minutes of fame' http://en.wikipedia.org/wiki/15_minutes_of_fame.

Die Lügenpresse und der Lauschangriff im Mutterland

  Die Lügenpresse und der Lauschangriff im Mutterland LINH DINH  • JUNE 27, 2017  • 1,600 WORDS   •  169 COMMENTS   •  REPLY  RSS   The West...