Zoeken in deze blog 🔎🔎

woensdag 25 juni 2008

Noam Chomsky 25

Deze e-mail kreeg ik van mijn goede vriend de filosoof Fons Elders: 'Vanavond, woensdag 25 juni om 23.20 op Ned. II / N.I.O. is de uitzending van mijn interview met Noam Chomsky: duur 50 min. Het is een belangrijk gesprek…Chomsky’s wereldbeeld maakt je enerzijds wanhopig; anderzijds hoopvol, dankzij zijn opvatting over menselijke natuur (verwant aan de boeddhistische).'

Zeer de moeite waard.

3 opmerkingen:

Thesingh zei

Ik ga zeker kijken!

Anoniem zei

Ik heb zelden iemand zo stompzinnig horen bazelen over 911 als Noam Chomsky. Dat zegt voor mij alles over deze man.

http://www.youtube.com/watch?v=TwZ-vIaW6Bc

Anoniem zei

9/11 is helaas de blinde vlek van "the Left".
Maar verder heeft Chomsky helemaal gelijk hoor, ko.

De Tragische Drol van Wim T. Schippers

Wim T. Schippers en zijn pindakaas kunstwerk, die in elk museum past, waar nog een vloer over is. Is een museumvloer met een laag pindakaas ...