dinsdag 17 mei 2022

Dida Mulder. Selectieve Verontwaardiging

 


Dit is een schoolvoorbeeld van selectieve verontwaardiging die zo kenmerkend is voor witte Nederlandse vrouwen uit de middenklasse die progressief willen lijken. Ik schrijf dit omdat ik nooit van geen enkele witte Nederlandse middenklasse vrouw een reactie heb ontvangen op mijn informatie uit een kinderziekenhuis in Bagdad waar artsen mij uitlegden dat Iraakse kinderen, meisjes en jongens, door de inzet van Amerikaanse, Britse, en zelfs Nederlandse verarmd uranium granaten en kogels aan kanker overleden.

Hoe is deze selectieve verontwaardiging toch te verklaren? Ik begrijp die vrouwen niet.


Geen opmerkingen:

Zionists Torturing Deaf Palestinian

  Ayman AlKhaled heeft deze post opnieuw geplaatst Dr. Michelle Kalehzan @MichelleKalehz1 Whomever these sadistic IOF bullies are they shou...