dinsdag 19 mei 2020

Stop het Zionistisch Terrorisme!

Het CIDI, de propaganda-organisatie van het terroristische Israel, bericht:

Gantz: relaties Israël en Nederland gaan verder versterkt worden

IN NEDERLAND / DOOR: ELKAN VAN DER RAAF / 19 MEI 2020 BENNY GANTZ NETANYAHU
De “geweldige bilaterale relaties” tussen Israël en Nederland gaan verder versterkt worden. Dat laat de nieuwe Israëlische minister van Defensie en plaatsvervangend premier Benny Gantz weten na een telefoongesprek met de Nederlandse premier Mark Rutte.
Afgelopen zondag is de nieuwe Israëlische regering beëdigd. Benjamin Netanyahu (Likoed) blijft aan als premier, met Benny Gantz (Blauw-Wit) naast defensieminister als plaatsvervanger. Over achttien maanden zal de leider van Likoed de rol van minister-president overdragen de voorman van Blauw-Wit. 

2 opmerkingen:

Rene Westermann zei

Oh, enig! Steel Palestijns grondgebied, vermoord onschuldige burgers, annexeer maar de Gaza strook, de westelijke Jordaanoever per 1 juli. Voer maar razzia's uit. Gaat uw gang, o, gij zionisten en voer uw heilige zuiveringen grondig uit. Wij zullen u steunen in uw moedige strijd in het schenden van het internationaal recht

Met vriendelijke groet,
B.V. Nederland

Rene Westermann zei

Nimmer zal ik mijn zomervakantie nog in Nederland houden, ik zal alleen nog maar in Nederland zijn indien het strikt noodzakelijk is,
Met vriendelijke groet,
Rene Westermann

Peter Flik en Chuck Berry-Promised Land

mijn unieke collega Peter Flik, die de vrijzinnig protestantse radio omroep de VPRO maakte is niet meer. ik koester duizenden herinneringen ...