donderdag 21 mei 2020

Dienand Christe: 'Als Konijnen Verblind'

Beste mensen,

Hierbij stuur ik jullie een link naar een essay van mijn hand, dat op 19 mei op de site van Niburu is gepubliceerd. Dus exclusiviteit kan ik niet garanderen. Maar dat vind ik niet iets meer van deze tijd.


Wellicht kunnen jullie hier iets mee, uiteraard kosteloos.

De enige voorwaarde die ik stel zijn:

1) Dat jullie mij op de hoogte houden wat en wanneer jullie eventueel iets met dit artikel willen doen.
2) Dat de oorspronkelijke tekst in het artikel ongewijzigd blijft. (Behoudens taalkundige verbeteringen)
3) Mijn naam wordt vermeld bij gebruik.

Reacties zijn natuurlijk altijd welkom.

Met hartelijke groet, Dienand Christe



Dienand Christe Products & Interiors
Volmarijnstraat 111A
3021 XM. Rotterdam
The Netherlands
(+31) 6 21815949
info@dienandchriste.nl
www.dienandchriste.n

Geen opmerkingen:

Het Nihilistische Israel

‘Het Westen heeft de wereld niet gewonnen door de superioriteit van zijn ideeën, waarden of religie, maar eerder door zijn superioriteit in ...