dinsdag 12 juni 2007

Nicolas Sarkozy

Van mijn als uiterst serieus te boek staande vriend, de arts/epidemioloog Pieter Bol die graag in Franse sferen vertoeft, kreeg ik deze beelden opgestuurd van een stomdronken Franse president die net een interessant en enigszins uitgelopen onderhoud heeft gehad met president Putin. Ik herkende onmiddellijk de situatie. Ik zelf heb wel eens - natuurlijk in een ver verleden - radioprogramma's gemaakt waarbij ik de grond onder mijn voeten voelde wankelen. Die Nicolas is een man van vlees en bloed, waren maar meer politici dronken.

'Sarkozy drunk
Sarkozy had drunk a little too much with Putine last week... That's all. The belgian reporter says in introduction that the best memorable moment of the summit was the first press meeting of the new french president. Here Sarkozy says: "I apologize for the delay due my long conversation with Vladimir Putine. What would you prefer? To ask me questions? So let's go. Do you have any question?" The shame is that the french Tv has not shown it
.'

Kijkt u zelf maar: http://www.dailymotion.com/video/x27pao_sarkozy-drunk

Geen opmerkingen:

Peter Flik en Chuck Berry-Promised Land

mijn unieke collega Peter Flik, die de vrijzinnig protestantse radio omroep de VPRO maakte is niet meer. ik koester duizenden herinneringen ...