donderdag 18 februari 2010

Charles Groenhuijsen. Propagandist 6





bright light, big city, gone to my baby's head



Let u op de bovenste foto: 'Ik sta op podium met Wim Beltman vz van de Sales Management Association - SMA.' En weer luistert Charles niet, maar staat hij te glimmen voor de fotograaf. Valt er iets te lachen? Nee, maar dat interesseert Charles niet. Als hij er maar goed opstaat, want de schoorsteen moet roken. En let ook op de foto met Hillary Clinton. Ziet u, die blijmoedige nederigheid van hem.



Fotoboek

In mijn fotoboek heb ik een verzameling foto's van onder andere mijn ontmoetingen met bekende mensen en wat foto's van mijn werk en werkplekken.

Ik sta op podium met Wim Beltman vz van de Sales Management Association - SMA

Ik zit aan tafel met Amerikaanse sales-guru Gary Kunath en zijn vrouw Jodi.

't Was op 11/2 in Huis ter Duin Noordwijk op "Het Sales Event - 2009".

Hillary Clinton en Edward Kennedy tijdens besloten bijeenkomst
Hillary Clinton en Edward Kennedy tijdens besloten bijeenkomst
Interview Bill Clinton, voorjaar 2005
Met minister Colin Powell, april 2003

Met Ronald Reagan, 1987
Met Johan Cruijff, voorjaar 2006
Met prins Bernhard jr.

Tijdens Democratische Conventie in Boston, zomer 2004, met links Tim Overdiek en rechts producer Hans van den Nieuwendijk.

Live verslaggeving tijdensorkaan in North Carolina in 2003.

Bij Oscaruitreiking een interview met cameraman Jan de Bont en NOS-cameraman Remco vd Berg.

Aan het werk op het NOS kantoor in Washington DC.

Kruisgesprek bij herdenking 9-11, september 2002.

http://www.chgroenhuijsen.com/fotoboek.htm

1 opmerking:

Lucas zei

Het lijken wel de foto's aan de muren van Chez Manfred!
http://nl.wikipedia.org/wiki/Manfred_Langer

De Holocaust Is Geen Rechtvaardiging meer Voor Joodse Nazi's

Eitan Bronstein, bezig de geschiedenis van straten, wijken en steden terug te geven aan Palestijnen en daarmee aan de Joden in Israël. . Zev...