woensdag 30 mei 2018

Zuster Agnes Mariam de la Croix





Na mijn laatste reis naar Libanon en het Qara klooster (Syrië), ga ik a.s. juli, op uitnodiging, weer terug nu exclusief alleen naar Syrië, afgelopen mei was ik bij de verkiezingsbijeenkomst (en) van Hezbollah (6 mei) en heb veel kunnen zien en ervaren over de oorlog in Syrië die ook het leven van veel Libanese burgers beïnvloed. Het grote schrijnende verschil en de hypocrisie van de Westerse wereldleiders. 

http://freesuriyah.eu/?p=1836

http://freesuriyah.eu/?p=1858

Zoals het gigantische verschil tussen arm en rijk, aan de éne kant een NATO schip, een restaurant van de oom van Osama-bin-Laden en de andere kant de armoede van de gewone Libanezen, die bovenop hun armoede nog de vluchtelingen erbij krijgen en de immense toeloop van immigranten uit landen zoals Bangladesh etc...

Ik heb verslag gedaan van over de vele vluchtelingen die je tegen komt in het land, (Syrische), zij wonen op straat, strand en zijn zonder werk en inkomen, verkopen luiers, sigaretten, kinderen maken auto schoon! Veel ouders van deze vluchtelingen zijn ex-jihadisten maar velen ook "gewone arme" burgers die gevlucht zijn voor IS en hun dorpen overvallen door deze terreur brigades, Christenen, Moslims, IS en haar terreur kent geen geloven!




Op uitnodiging van zuster Agnes Mariam de la Croix


Ga ik in juli terug, ik zal bij haar, o.a. in het klooster verblijven. Maar onderdeel van mijn missie zijn de vluchtelingenkampen, rondom het klooster (Syrisch grondgebied), daar zou ik graag wat kleinigheden willen geven aan m.n. de kinderen, maar ook de ouderen.



Ook is het doel oost-Ghouta, waar ik zoveel mogelijk mensen wil spreken over de zogenaamde gifgas aanval en bewijzen wil vinden!

Ik weet dat velen van jullie mij al ondersteund hebben en mijn grote dank daarvoor, gezien de reguliere journalistiek (betaalde) dood en begraven is, moeten wij onafhankelijke journalisten/activisten het met giften en donaties doem.

Maar dit keer vraag ik het niet alleen voor mijzelf, maar ook voor giften aan de vluchtelingen rondom het klooster en de vele vrijwilligers (die niet allen gelovig zijn maar gewoon willen helpen) donaties!

Alle Euro's helpen, en uiteraard zal ik in Juli weer berichten van bevindingen en reis!

DONEER EN STEUN ONS WERK 
IBAN: NL10 SNSB 0902 6349 33 

Groet Sonja



Geen opmerkingen:

De Holocaust Is Geen Rechtvaardiging meer Voor Joodse Nazi's

Eitan Bronstein, bezig de geschiedenis van straten, wijken en steden terug te geven aan Palestijnen en daarmee aan de Joden in Israël. . Zev...