donderdag 2 augustus 2018

De Propaganda van De Groene Amsterdammer

Groene Amsterdammer - ingezonden brief: aan groene, klavers, webredactie
Ik val maar direct met de deur in huis, wat een schandelijk propaganda artikel. Jullie beschuldigen mijn collega's Vanessa Beeley en Eva Bartlett, die ik persoonlijk goed ken, van propaganda..Wat verstaan jullie eigenlijk onder propaganda?
Jullie hebben nog nooit een voet in Syrië gezet en schrijven over propaganda? Volgens mij hebben jullie geen kaas gegeten van journalistiek en ik raad jullie ernstig ...
See More
Sonja van den Ende
Groene Amsterdammer - ingezonden brief: aan groene, klavers, webredactie
Ik val maar direct met de deur in huis, wat een schandelijk propaganda artikel. Jullie beschuldigen mijn collega's Vanessa Beeley en Eva Bartlett, die ik persoonlijk goed ken, van propaganda..Wat verstaan jullie eigenlijk onder propaganda?
Jullie hebben nog nooit een voet in Syrië gezet en schrijven over propaganda? Volgens mij hebben jullie geen kaas gegeten van journalistiek en ik raad jullie ernstig af nog meer van dit soort onzin te publiceren.
Ik ben de afgelopen 7 jaar op en af naar Syrië gereisd, gesproken met heel veel Syriërs, niet de alleen de Palestijnen die daar wonen, maar de echte Syriërs, uit vele andere steden, van wie jullie de namen nog niet eens weten waarschijnlijk! Jullie noemen hen rebellen wij terroristen en jullie zeggen wat wij schrijven propaganda is, ga eens met de 5000 Syriërs uit Enschede e.o. praten, of met met de Syriërs in Syrië.
Praat liever eens met de seculiere Syriërs, een grote groep in Oost-Nederland, die hier al jaren wonen en nieuwe mensen die gevlucht zijn voor de rebellen die jullie favorieten zijn, hoor wat zij (zogenaamde rebellen) hen (seculiere) aangedaan hebben en hoe zij (seculiere) denken over "rebellen"!
Dan nog het schandelijke verhaal over Kanfrabel, een terroristenoord, die PAX als voorbeeld heeft uitgekozen. Terorristen eerste soort, de vrouwen mogen nooit op de foto en zijn 2e rangs burgers daar, dus hoe kunnen zogenaamde "linkse"mensen dit omarmen? Jullie zijn niet links meer, maar knuffelaars van terroristen geworden, in naam van anti-disriminatie, maar discrimineren ons, die de waarheid zoeken en de Syrische en Russische bevolkingsgroepen! Jullie weten niet wat oorlog is en daarom moet deze propaganda stoppen, het is te schandelijk voor woorden!
De Witte Helmen zijn onder onderdeel van Al-Queda, spreek met de burgers in oost-Ghouta en zoals ik onlangs in Dweir was (zoek maar op, op de kaart) , waar de gevluchte burgers vanuit Oost-Ghouta heen gegegaan zijn, erbarmelijke verhalen heb ik gehoord, van mensen in kooien, als menselijk schild gebruikt! Meisjes verkracht door deze zogenaamde gesponnsorde westerse rebellen, de eerste dag waren er 200 kinderen geboren, met terroristen (pardon rebellen voor jullie) als vader. Dit is slechts het topje van de ijsberg! Ik ben net terug uit Syrië en zal zeker vele malen weer gaan!
Graag retificatie voor Vanessa en Eva, maar ook voor alle andere Syriërs en echte journalisten, die hun leven wagen voor de waarheid, wat van jullie blad en journalistiek niet gezegd kan worden. Ik zal het artikel voorleggen aan RT en ander zenders die jullie van propaganda beschuldigen, en die mensen die jullie noemen in het artikel.
Met vriendelijke groet
Sonja van den Ende
www.stopdebezetting.org
freesuriyah.eu
Redactie: freesuriyah@hotmail.com
https://www.facebook.com/sonja.vandenende



Geen opmerkingen: