dinsdag 29 mei 2018

Marcel van den Berg 3

Stan van Houcke stanvanhoucke@gmail.com

22:56 (43 minuten geleden)
aan Marcel
natuurlijk heb ik de. verwijzing naar uw website verwijderd. ik vroeg me alleen af waarom dit zo dringend en met onmiddellijke ingang was.
vriendelijke groet
stan van houcke

Op 29 mei 2018 om 21:43 schreef Marcel van den Berg <mvdb22@gmail.com>:

Marcel van den Berg

23:02 (37 minuten geleden)
aan mij
Geachte heer van Houcke, 

Dank voor het verwijderen. 
Drie reden voor spoed: 

1. U neemt zonder toestemming content van mijn site over. U als journalist dient te weten dat dit niet netjes is. Ik erger mij aan dit gedrag. 
2. Ik wil op geen enkele manier met uw site en uw ideeën worden geassocieerd. 
3 De blogpost is van ruim 2 jaar geleden. Intussen heeft JIT de conclusie die Bellingcat  overgenomen. U geeft uw lezers verkeerde informatie. Bellingcat gebruikt inmiddels andere bewoordingen als het bewijs niet 100% zeker is. 

met vriendelijke groeten 
Marcel van den Berg 

Op 29 mei 2018 om 22:56 schreef Stan van Houcke <stanvanhoucke@gmail.com>:

Stan van Houcke stanvanhoucke@gmail.com

23:17 (22 minuten geleden)
aan Marcel
uw logica komt mij nogal vreemd over. als journalist ga ik er vanuit dat alle informatie die maatschappelijk belangrijk is, vrij behoort te zijn. bovendien is het feit dat u zich 'ergert' geen reden tot spoed, tenzij u er niet van kan slapen. 
even cryptisch is uw opmerking 'Ik wil op geen enkele manier met uw site en uw ideeën worden geassocieerd.' Ik vrees dat u mijn ideeën niet kent, na zo'n korte inspectie.
En het derde argument is helemaal onlogisch, en on-journalistiek. 'De blogpost is van ruim 2 jaar geleden. Intussen heeft JIT de conclusie die Bellingcat  overgenomen. U geeft uw lezers verkeerde informatie. Bellingcat gebruikt inmiddels andere bewoordingen als het bewijs niet 100% zeker is.' Welnu  dat Bellingcat inmiddels zijn beschuldigingen heeft aangepast, pleit niet voor zijn betrouwbaarheid. 
ik zou zeggen: succes, en reageer voortaan wat minder opgewonden.  

Op 29 mei 2018 om 23:02 schreef Marcel van den Berg <mvdb22@gmail.com>:

Marcel van den Berg

23:24 (15 minuten geleden)
aan mij
Geachte heer Van Houcke 

Pas eens het lettertype aan. Uw email doet pijn aan mijn ogen, 
Waar ging het precies mis met uw journalistieke principes?  U bent geen journalist maar een verwarde oude man die overal complotten ziet. 

Sterkte daarmee
Marcel 


Op 29 mei 2018 om 23:17 schreef Stan van Houcke <stanvanhoucke@gmail.com>:

Stan van Houcke stanvanhoucke@gmail.com

23:38 (1 minuut geleden)
aan Marcel
geestig, dit niveau. het is het probleem van amateurs die zich als journalist willen voordoen. 

Op 29 mei 2018 om 23:24 schreef Marcel van den Berg <mvdb22@gmail.com>:




Geen opmerkingen: